هوشا سافت

دسته بندی : اخبار فن آوری اطلاعات

برنامه جدید " Your Phone" در بروز رسانی اکتبر سال 2018 ویندوز 10 در دسترس عموم قرار گرفت.شما هم اکنون میتوانید ز طریق کامپیوتر شخصی خود پیام متنی ارسال کنید و به تصاویرتان ،با فرض اینکه شما یک گوشی اندروید دارید، به راحتی دسترسی داشته باشید.

      

در آینده شما به راحتی قادر خواهید بود که تمام صفحه نمایش گوشی اندرویدتان را بر روی ویندوز10 نمایش دهید و نوتیفیکیشن های گوشیتان را بر روی کامپیوتر شخصیتان مشاهده کنید.

خبر بد برای کاربران آیفون:بیشتر ویژگی های جدید تنها برای اندروید قابل استفاده است.اپل اجازه نمی دهد توسعه دهندگان شخص ثالث مانند کایکروسافت به طور عمیق با سیستم عامل ios ادغام شوند.

زمانی که شما به روز رسانی را انجام می دهید، یک آیکون جدید " Your Phone" بر روی صفحه دسکتاپ خواهید دید.با استفاده از این اپلیکشین شما قادر خواهید بود که کامپیوترتان را به گوشی خود متصل کنید.با استفاده از کاربری مایکروسافت که وارد شوید ، شما متصل خواهید بود.

اگر گوشیتان اندروید 7 یا بالاتر داشته باشد،شما به راحتی میتوانید از طریق برنامه " Your Phone" به عکس های داخل گوشی موبایلتان دسترسی داشته باشید. همان طور که مایکروسافت نشان داد، شما می توانید یک عکس از برنامه تلفن خود را مستقیما به فتوشاپ یا یک برنامه دیگر ویندوز بکشید - هیچ مدیریت فایل اضافی مورد نیاز نیست.
همچنین شما میتوانید آخرین پیام های متنی خود را در برنامه " Your Phone" مشاهده کنید و پیام های متنی را مستقیما از رایانه خود ارسال کنید. این برنامه یک ابزار پیام رسانی متن قدرتمند است که با صفحه کلید کامپیوتر شما کار می کند.

           

کاربران آیفون و اندروید یک ویژگی به اشتراک گذاری به نام " Continue on PC" دریافت می کنند که لینک ها را از گوشی به رایانه شما ارسال میکند.این کار زمانی مفید خواهد بود که شروع به خواندن یک صفحه وب بر روی تلفن همراهتان کرده باشید  و سپس بخواهید اینکار را با رایانه تان انحام دهید.


مایکروسافت اعلام کرد که ویژگی های بیشتری در بروز رسانی های آینده خواهند رسید.در دوم اکتبر سال 2018 ، مایکروسافت از نمایش صحه گوشی بر رایانه رونمایی کرد.در آینده،شما قادر خواهید بود،تمام صفحه نمایش گوشیتان را بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان منعکس کنید و آنرا در یکی از پنجره های رایانه تان نمایش دهید.مایکروسافت این ویژگی را با اسنپ چت نمایش داد ولی با هر اپلیکیشن دیگری نیز کار میکند.




منبع:HowToGeek


ترجمه از گروه دانشوران سرمد


تعداد بازدید :  13454 تاریخ : ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ برابر است با 2018/10/06

بازگشت