هوشا سافت

     رویکردهای تکنولوژیک هوشا چیست؟

نسخه های هوشا در سه دوره زمانی با سه نوع تکنولوژی نوشته شده اند:
نسل اول: دهه هفتاد با زبان برنامه تویسی C++ و با استفاده از امکانات و مجموعه کتابخانه ای CodeBase به زبان C  که در واقع   ساختار های DBF را در زبان برنامه نویسی C  پشتیبانی می نمودند. این نسخه در دهه 70 مورد استفاده قرار می گرفت.
نسل دوم: در دهه 80 تا  اواسط دهه 90 شامل زبان برنامه نویسی قدرتنمد Delphi و گزارش سازهای FastReport  و QuickReport  و بانک اطلاعاتی SQL SERVER 2000/2005/2008/2008R2/2012/2014  و سایر نسخه های آن  در محیط شبکه Microsoft Windows Server 2003/2008/20012  و با کلاینت های از Windows 95/98/XP/7/8/10 .
نسل سوم در دو مجموعه ارائه شده است: مجموعه تحت وب  که از سال 1392 کاز تحلیل و طراحی و پیاده سازی آن شروع شده و مراحل تست نهایی خود را می گذراند با رویکرد متن باز و با استفاده از تکنولوژی های روز در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

رویکرد اول :
 Linux/MYSQL/PHP/JavaScript  سال 1392-1393

رویکرد دوم :
 Linux//MYSQL/PHP Symfony/JQuery سال های 1394-1395

رویکرد سوم :
 Linux//MYSQL/Java Spring farmework/Angular/Restful Api and JSON/ سال های 1394-1395
رویکرد سوم  با استفاده از تجارب دو رویکرد  قبلی، به سرعت  در حال آماده سازی و تست است.  این مجموعه با نام تجاری مجتمع هوشا در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
مجموعه تحت ویندوز هوشا تحت عنوان هوشا نسخه کسب و کار  با Delphi XE و بانک اطلاعاتی SQL SERVER و گزارش ساز Fast Report  تولید شده است.

     مشتریان هوشا چه اشخاصی هستند؟

طبف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی مشتریان هوشا هستند.
در بخش دولتی بسیاری از دستگاه های اجرایی  بخش  دولتی و در بخش شرکت ها و موسسات تجاری غیر دولتی نیز مشتریانی از شرکت های ساختمانی، خدماتی و .. مشتریان هوشا هستند. هوشا در بخش کسب و کار نیز مشتریانی دارد که با محصول جدید هوشا نسخه کسب و کار در صدد ارائه خدمات منسجم تر به آنان است.

     هوشا چه محصولاتی را تولید کرده است؟

مجموعه نرم افزاهای مالی اداری هوشا در نسخه های داس، ویندوز و وب شامل همه نرم افزارهای مالی و اداری نرم افزار موبایلی هوشیار، مجموعه قوانین و مقررات مالی و محاسباتی، نسخه کسب و کار هوشا شامل مجموعه نرم افزارهای مالی و اداری و فروش برای همه کسب و کارهای متوسط و کوچک.
فرایند پیوستن به خانواده بزرگ هوشا چگونه است؟
هوشا از همکاری افرادی که بتوانند چه در زمینه فروش و پشتیبانی نرم افزارهایمان و چه در انتقال تجارب  و  ایده ها و یا ارائه تحلیل و یا برنامه نویسی  به ما کمک کنند، استقبال می کند.
هوشا بر این اساس فرصت و برندی است برای همه علاقمندان به همکاری. می توانید نرم افزارهای ما را پس آموزش، بفروشید و آنرا پشتیبانی کنید و یا نرم فزارها و ایده ها و مهارت های برنامه نویسی خود را در اختیار ما قرار دهید و با هم شریک تجاری شویم و یا به تیم برنامه نویسی و یا فروش و پشتیبانی و حتی مشاوران هوشا ملحق شوید.  برای این کار لازم است رزومه و اطلاعات و سوابق، تجارب و ایده های خود را برای ما بفرستید و با هم  در تماس باشیم.  
در صورت وجود ظرفیت مشترک و شرایط لازم  دوره ای را بصورت آزمایشی و پس آن عضوی از خانواده فروش، پشتیبانی، مشاوره و یا توسعه هوشا خواهید  بود.

     فرصت های شغلی در هوشا چیست؟

یکی از فرصت های همیشه موجود، فرصت فروش و پشتیبانی نرم افزارهای هوشا است. بویژه نسخه های کسب و کار را می توانید بیاموزید، بفروشید و پشتیبانی کنید و از این محصولات کسب پول و ثروت کنید.
 تحلیل گر و برنامه نویس  خوب همیشه مورد نیاز است. برای این کار به تکنولوژی های مورد استفاده ما توجه داشته باشید.

     روش آموزش و پشتیبانی نرم افزارهای هوشا

روش آموزش، پشتیبانی و نحوه پاسخگویی به مشکلات نرم افزاری همیشه یکی از سوالات مهم خریداران نرم افزارها ست. یک شرکت چگونه نرم افزار های خود را به کاربران آموزش می دهد و چگونه از کاربران در هنگام بروز مشکلات پشتیبانی می کند؟
برخی ادعا می کنند که ما 24 ساعت  7 روز هفته پاسخگو هستیم و برخی پشتیبانی محلی را عنوان می کنند. اما ما معتقدیم یک نرم افزر اگر کامل نباشد و اگر کاربران نرم افزارها خوب آموزش ندیده باشند، نمی توان نرم افزار را  به  هیچ وجه پشتیبانی نمود.  بنابراین اعتقاد ما این است:
در درجه اول باید نرم افزار بطور دقیق  تحلیل شده باشد. تحلیل نیازمندی های نرم افزار، تحلیل روش پاسخگویی نرم افزار به نیازمندی ها و طراحی و پیاده سازی درست. یعنی در در درجه اول خود نرم افزار باید جامع و کامل باشد. هر چند این جامعیت ممکن است بر اثر مرور زمان نیازمند بازنگری باشد.

در درجه دوم، آموزش به کاربران است. کاربرانی که درست آموزش دیده باشند به راحتی می توانند  بجای آنکه نرم افزار برای آنها پیچیده و بغرنج باشد و اسیر و گرفتار منوهای پیچیده نرم افزار باشند، خود سوار بر نرم افزار شوند و براحتی نیازهای خود را با استفاده از امکانات نرم افزار مرتفع نمایند.

فلذا ما معتقدیم اگر تماس های یک نرم افزار از یک حدی بیشتر شد، لازم است دو چیز بازنگری شود:
یکی آموزش کارشناسانی که با سیستم های نرم افزاری در حال کار کردن می باشند.

دیگری بازنگری قسمتهایی از نرم افزار و یا حتی کل نرم افزاری که در حال استفاده می باشد. بازنگری نیازمندی های اولیه تا تحلیل و طراحی و نحوه پیاده سازی نرم افزار.   نرم افزار با داشتن این دو بال می تواند در فضای  مشتریان  پرواز کند و مشتری را در زیر بال و پر  خود بگیرد.